با حضور معاون استاندار و مدیرکل امور بانوان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

با حضور معاون استاندار و مدیرکل امور بانوان
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 22 بهمن 1394

با حضور معاون استاندار و مدیرکل امور بانوان

بوستان تدبیر شهر میناب افتتاح شد / برنامه های خوبی در حوزه توانمند سازی بانوان با رویکرد اشتغال پایدار در حال انجام است

با حضور علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و خانم یعقوب نژاد مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بوستان تدبیر ویژه بانوان شهر میناب افتتاح شد.

معاون استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این بوستان با بیان اینکه حضور فعال زنان در جامعه عامل نشاط و پویایی و تحرک می باشد و این نشاط و تحرک را به سایر افراد خانواده تزریق خواهد کرد لذا باید زیرساخت های لازم برای تفریح بانوان فراهم گرد و احداث بوستان بانوان تدبیر در همین راستا می باشد

فرماندار ویژه شهرستان در ادامه با اشاره به مشارکت زنان در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی در جامعه امروز از برنامه های مدنظر دولت تدبیر و امید برای توانمندسازی جامعه زنان کشور بخصوص در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی و فراهم آوردن زمینه اشتغال پایدار این قشر مهم جامعه شامل ایجاد مراکز علمی و آموزشی و ارائه تسهیلات مالی برای ایجاد اشتغال بانوان خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب که در جمع بانوان سخن می گفت با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیران دولت تدبیر و امید فراهم آوردن امکانات و خدمات لازم برای حضور پویا شما بانوان ارجمند در جامعه می باشد که احداث مراکز آموزش فنی و حرفه ای ، سالن ورزشی و بوستان ، بازارچه خود اشتغالی و مراکز فرهنگی ویژه بانوان را از جمله اقداماتی است که می توان به آن اشاره کرد .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص اشتغال پایدار بانوان گفت : خوشبختانه  برنامه های خوبی برای اشتغال بانوان در دست برنامه ریزی و اقدام می باشد که می توان به حمایت از تعاونی های کارآفرینی بانوان و ارائه تسهیلات ارزان قیمت و اهمراه با دوره های آموزشی فنی نام برد.

معاون استاندار هرمزگان با تقدیر از حمایت های استاندار محترم هرمزگان در تمامی مراحل احداث این بوستان، این پروژه هدیه ویژه دولت تدبیر و امید برای تمام بانوان مینابی می باشد و روند احداث بوستان بانوان در مراکز بخش ها نیز در حال اجرا می باشد تا تمام بانوان از این امکانات بهره ببرند.

مدیر کل امور بانوان  و خانواده استانداری در مراسم افتتاح پارک بانوان با تبریک به بانوان مینابی برای افتتاح بوستان بانوان گفت دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به موضوعات مختلف حوزه بانوان دارد و احداث بوستان بانوان در تمامی شهرستانهای استان نیز در همین راستا می باشد که امیدواریم عامل شور و نشاط بیشتر بانوان باشد.

مشاور استاندار هرمزگان با در خواست از انجمن های مردم نهاد حوزه بانوان خواست با برنامه ریزی مناسب در آینده نزدیک شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی بانوان باشیم و ازاین بوستان بعنوان مرکز امور اجتماعی زنان استفاده کنند.

شایان ذکر است بوستان بانوان شهر میناب در زمینی به مساحت هزار و دویست مترمربع شامل پیست دوچرخه سواری ، جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، میدان ورزش همگانی، فضای بازی کودک ، ست های ورزش، نمازخانه و بوفه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث گردیده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.